14 jan. 2024 Happen en Stappen

14 januari 2024 – Happen en Stappen

Beste leden van RKSV Sterksel.

We willen het jaar 2024 weer goed starten als RKSV Sterksel. Het is goed om elkaar weer te ontmoeten na kerstvakantie en het voetbaljaar goed met elkaar te starten.

Traditioneel doen we dit met een (culinaire) nieuwjaarswandeling (Happen & Stappen) met aansluitend een nieuwjaarsborrel in onze kantine. De wandelafstand is flink ingekort ten opzichte van eerdere jaren zodat deze voor iedereen haalbaar is.

Datum 14 janurari 2024

Start wandeling tussen 14.30 en 15.30 uur vanaf de kantine.

Start nieuwjaarsreceptie vanaf 16.00 uur in de kantine.

Graag opgeven voor deze activiteit door een mailtje te sturen naar smoldersmart@gmail.com voor zondag 7 januari

(graag aangeven Happen & Stappen en/of Nieuwjaarsreceptie + aantal volwassenen/kinderen)

Tot ziens !

Organiserend comité

Happen en Stappen

PS het is mogelijk dat ons eerste elftal een inhaal wedstrijd moet spelen. De nieuwjaarsreceptie start dan aansluitend op deze wedstrijd.

Dat is lekker Happen!