Inschrijven

Elke voetbalspeler(ster) dient in KNVB verband lid te zijn van een voetbalvereniging aangesloten bij de KNVB. RKSV Sterksel is sinds haar oprichting in 1945 bij de KNVB als veldvoetbalvereniging voor de zondag aangesloten. Aanmelden als (niet) spelend lid kan door middel het invullen van het formulier in onderstaande link. Mocht u vragen hebben kunt u contact opnemen via het volgende e-mailadres: secretariaat@rksvsterksel.nl. Een nieuw lid wordt aangemeld bij de KNVB en opgenomen in onze ledenadministratie.

Inschrijfformulier
Bij RKSV Sterksel kan je het hele seizoen door lid worden.
Het zal afhankelijk zijn van de tijd tussen het lid worden en de laatste officiële gespeelde wedstrijd bij de oude club of je direct in aan officiële wedstrijden mag deelnemen. Het volgen van trainingen en mogelijke oefenwedstrijden is in die periode wel mogelijk. Geïnteresseerde spelers kunnen proeftrainingen meedoen om te kijken of het voetballen bevalt. In deze periode kan overigens niet worden deelgenomen aan wedstrijden. Voor informatie over de teams of proeftrainingen kunt u contact opnemen met ons secretariaat.