Vrijwilligers

Binnen RKSV Sterksel vervullen vrijwilligers een onmisbare rol. Geen voetbal zonder scheidsrechters, trainers, barmedewerkers, klussers en poetsers. We zijn dan ook blij dat zóveel vrijwilligers in hun vrije tijd onze club vooruit willen helpen.

WIJ KUNNEN ALTIJD ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGERS GEBRUIKEN!

Mail naar secretariaat@rksvsterksel.nl en geef aan wat je de club kunt bieden. Wellicht begeleiden van jeugd, klussen met de klusgroep, onderhoud van het sportpark, samenstellen van het clubblad, ophalen oud papier, of fluiten van wedstrijden. Ook een stukje eigen initiatieven en creativiteit is altijd welkom. Er wordt dan in overleg bekeken waar jouw hulp het beste tot z’n recht komt en hoeveel tijd het je zal kosten.

OOK JONGEREN?

Juist jongeren zien wij graag komen. Als dorpsclub is het belangrijk dat alle leeftijden de kans krijgen om een rol binnen de vereniging te vervullen. Daarom bieden wij jongeren ook kundige begeleiding en de mogelijkheid tot het volgen van cursussen tot bijvoorbeeld scheidsrechter of jeugdleider.

WAT KRIJG JE ER VOOR TERUG?

Vrijwilligerswerk doet je voor de club. Voor jouw eigen club, of voor de club van je kinderen, kleinkinderen of je ouders. Wij bieden een onkostenvergoeding, en ieder jaar worden alle vrijwilligers bij de afsluitende BBQ in het zonnetje gezet. Maar je doet het vooral voor alle waardering die je binnen de club krijgt, én voor het gevoel dat je écht iets bijdraagt aan de leefbaarheid van ons dorp.