Jubileum 75 RKSV STERKSEL

Succesvolle Veiling avond

Het jubileumweekend werd gestart met een diner voor de sponsoren.
Onder leiding van Rob Scheepers gingen tijdens het diner al enkele items al onder de hamer.
Vanaf 20.30 uur was iedereen welkom om op de diverse kabel te bieden.
Na de serenade van de Muziek vereniging de Heerlijkheid konden de veiling vervolgen.
In een goede ambiance gingen de verschillende kavels naar de nieuwe eigenaar.
Vooral waren het de diverse shirts die erg gewild waren. Maar ook de diverse gastronomische arrangementen konden menigeen bekoren.
Ook voor een plek in de selectie van FC Vedette werd flink geboden, de winnaars spelen zondag mee in de jubileum wedstrijd aanvang 17.00 uur.
Aan het einde van de avond konden voorzitter Hans Langeveld en veilingmester Rob Scheepers op een geslaagde eerste avond van het 75 jarig jubileumweekend.

Kijk hier voor meer foto’s

ProgrammaPoster75Jaar

Clubdag
Zondag 26 juni stond in het teken van club dag. Deze werd om 13.00 gestart door alle jeugd van RKSV Sterksel mee te laten doen aan de een spellenparcours. Het parcours bestond uit latje-trap, Penalty schieten, voetbaldarts, voetbalsjoelen, trapsnelheid en soccerboard. De diverse activiteiten werden door de jeugdleden afgelegd hierbij werden bij ieder onderdeel de scores genoteerd. Waarbij de winnaars gehuldigd werden.
Natuurlijk was er ook een springkussen voor het nodige plezier. Naast een glas ranja wisten de meeste kinderen ook wel raad met het uitgedeelte ijsje.
Bekijk hier enkele foto’s

Huldiging Jubilarissen

Tijdens de clubdag werden drie leden in het zonnetje gezet.
Ronny Scheepers is 40 jaar lid bij de verenging, kon helaas niet aanwezig zijn i.v.m. werk in het buitenland. Maar zijn huldiging zal later alsnog plaats vinden. Martien van der Velden werd gehuldigd. Hij ontving een oorkonde en de gouden speld voor 25 jaar lid en de diverse functies die hij in deze jaren heeft vervuld bij onze vereniging. Engel Beenders kreeg voor zijn 75 jarig-lidmaatschap een oorkonde van lid van verdienste en de bijbehorende goudenspeld met kroon. Ook kreeg de vereniging een nieuwe vlag van de KNVB voor het 75 jarig bestaan.

Jubileumwedstrijd Sterksel – FC Vedette

Om 17.00 uur stond het laatste onderdeel van het jubileumweekend op het programma de Wedstrijd tegen de prominenten.
Met op het affiche spelers als Luc Nilis, Bjorn van der Doelen, Stan Valckx ,Bas Muijs en Huub Smit “Batsbak” wist zowel zowel jong als oud te genieten. Alle spelers van FC Vedette en Sterksel werden door Rob Scheepers voorgesteld aan het publiek. Special was voor de 3 speler die via de veiling zich hadden ingekocht bij de gasten. Roy Toemen, Martien van der Velden en Peter Treffers (vervanger voor André Loeff). In de wedstrijd bleek al snel dat de conditie bij de prominenten onder leiding van Huub Stevens niet meer was zoals weleer.
Sterksel kreeg de overhand en wist op 1-0 voorsprong te komen door Lennard Scheepers, zijn eerste doelpunt in het vaandelteam. Nog voor de rust wist ook Thijs Scheepers na een mooie passeeractie te scoren. Na de pauze kwam Sterksel via Bart Berkers op een 3-0 voorsprong. Waarna Luc Nilis naar de Sterkselse bank kwam om een geel shirtje aan te willen doen, hij zag de winstpremie vervliegen. Door een bliksemtransfer van Gwen van den Nouwelant en Bart Berkers naar FC Vedette moesten de gasten toch de 4-0 via Thijs Schepers toestaan. Maar De eretreffer voor FC Vedette liet niet lang op zich wachten. Bart Berkers wist Sterksel goalie Roy van Wilderen te verschalken. Bij de 4-1 bleef het en konden beide teams terug kijken op een plezierig potje voetbal. Hierna werd er nog wat gegeten en gedronken en was het jubileumfeest ten einde.

Jubileum

RKSV Sterksel kan terug kijken op een geslaagd 75 jarig jubileumfeestweekend.
Voorzitter Hans Langeveld dankt dan ook iedereen die zijn bijdrage heeft geleverd om dit feestweekend te laten slagen.